הרה"ר הגר"ד לאו: להתחסן כנגד השפעת והאומיקרון

עפר גדנקן No Comments on הרה"ר הגר"ד לאו: להתחסן כנגד השפעת והאומיקרון

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שליט"א דיבר על החשיבות לשמור על אורח חיים בריא ולהתחסן בפגישה בנושא רפואה והלכה עם להנהלת מכבי מחוז הדרום

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צוות הנהלת מחוז הדרום של מכבי, ערך פגישה מיוחדת יחד בלשכת הרה"ר לישראל. בפגישה עלו נושאים הקשורים ברפואה והלכה.  בפגישה השתתפו ראש מחוז הדרום ד"ר רחלי מיזן, המנהלת הרפואית והרופאה המחוזית ד"ר ורד קלייטמן ומנהל מגזרים במחוז הדרום ר' אריה קליין.

הנהלת המחוז סקרה בפני הרה"ר לישראל מהלכים שנערכים במחוז הדרום לטובת החברים הכוללים התרחבות בזמינות התורים, הרחבת מערך הרפואה וגיוס רופאים מקצועיים, פריסת שירותים רחבה ורמת שירות גבוהה ביותר.

בנוסף עלו בפגישה נושאים הקשורים לרפואה והלכה, רפואה מונעת, ביצוע הבדיקות מתוך שגרת חיים בריאה וכן על הקו של רפואה והלכה שנערך לפני יום כיפור, בו קיבלו אלפי פונים תשובות על ידי רבנים ורופאים שהשיבו במשך שעות רבות לפונים.

הרה"ר לישראל אמר שיש חשיבות גדולה לשמור על אורח חיים בריא ובמיוחד בתקופה זו, שתחלואת חורף עשויה להתפתח לתחלואה קשה בקרב חלקים מהאוכלוסייה, יש להתחסן כנגד השפעת וכן כנגד האומיקרון כדי למנוע מחלות קשות ומיותרות. בדבריו הודה להנהלת מחוז הדרום על הפעילות הענפה למען חברי מכבי במחוז הדרום. "תמשיכו בפעילות החשובה שלכם של קידום בריאות והרחבת השירותים הרפואיים למען הציבור".

ראש מחוז הדרום במכבי ד"ר רחלי מייזן: הודתה על הביקור והתמיכה הרבה בכל נושא הרפואה והלכה, אורח חיים בריא, ואמרה כי "אנחנו נמשיך להרחיב את שירותי הרפואה בכל מחוז הדרום לטובת הכלל והפרט ובהתאמה אישית לכל פונה".

במכבי קוראים לציבור להתחסן נגד נגיף השפעת והאומיקרון כדי להקדים רפואה למכה, ופועלים כל העת על מנת לספק את החיסונים בנגישות ובנוחות מרבית לטובת החברים. המטרה היא לאפשר לחברי מכבי לעבור את החורף בבריאות. כתוצאה מכך גם העומסים על מערכת הבריאות יופחתו ויאפשרו לצוותים לסייע למקרים קשים יותר הדורשים את המענה המיטבי.

 



0 תגובות